تو این مطلب تجربه های خودمو نوشتم، چجوری و از کجا شروع کردم.

 من خودم از اول، با کتاب برنامه سازی پیشرفته دانشگاه پیام نور ((18/آ)دکتر احمد فراهی) شروع کردم

در کل کتاب خیلی خوبی بود، مباحث رو به صورت عملی یاد می داد، خب همین کار خیلی تو آموزش تاثیر گذاره

دوم، درس هارو آسون آموزش می داد، یعنی اصلا گیج نمی شدی، خسته کننده هم نبود

دسته بندی موضوعات هم بسیار عالی

دومین کتابی که خیلی پیشنهادش می کنم، کتاب دایتل اند دایتل هست.

اونم خیلی خوبه، حتما بخونیش.

سوم کتاب آموزش سریع سی پلاس پلاس

خیلی سریع و مختصر آموزش داده، ولی مطالب یکم سنگینه، درکل خوبه اگه می خوای سریع یاد بگیری. لینک دانلود

 یک نکته ی خیلی مهم باید بگم

حتما انگلیسی رو خووب یاد بگیر چون واقعا تو سرعت پیشرفتت تاثیر داره،

یکی از معتبر ترین مراجع آموزش C++ سایت cppreference.com هست، خیلی عالیه، به جرات می تونم بگم بهترینه، اما انگلیسیه

دومین نکته: پشت سر هم و پی در پی برنامه بنویس، هر عملی یاد گرفتی برنامه بنویس، بهترین تمرینه، دیگه خیلی کم پیش میاد از یادت بره.

سوال داشتی تو قسمت نظرات بگو

موفق باشی