برنامه نویسی رو از کجا و چطور شروع کنم؟

 رو شروع کننC++این مطلب رو برای کسایی نوشتم که می خوان تازه برنامه نویسی

.حتما بخون تجربه های مفید خودم رو نوشتم

!اول اینو بدون که هیچکاری بدون علاقه، آخرت و حاصل کار درست و حسابی نداره

!اگه علاقه نداشته باشی از رو اشتیاق نمی خونی، برنامه نویسی مثل درس خوندنمون نیست که اجبار باشه و یاد بگیری
 شور و اشتیاق نداشته باشی، هیچی نمیفهمی

، هم خسته میشی، راحت هم نیست. pdf کتاب بخون نه

(راستی مرجع خوب خواستی اول از همه سایت سی پلاس پلاس رفرنس و بعد هم کتاب دایتل اند دایتل و کتاب برنامه سازی پیشرفته پیام نور (گروه کامپیوتر 18/آ

 اینا واسه شروع خوبن.می دونم تو هم آدم باهوشی هستی، درک و فهمت خوبه، (خواستم یکم روحیه بدم وگرنه...) آخه هرکی سراغ برنامه نویسی میره آدم تاپ و خفنیه. ولی خب اگه می خوای استعدادات بی خودی از دست نرن، یکی تلویزیون رو کنار بذار یکی هم بی کاری و الافی رو. تلویزیون قاتل وقت و زمانه، این زمان هایی که دارن میرن دوباره
"قرار نیست برگردن، باید به بهترین شکل ازشون استفاده کنیم. 3 – 4 ساعت تلویزیون "میمون سر کچل آمازونی به میوه ی درخت هلو علاقه مند میباشد

!!!خب عزیز من، کاربرد این مفاهیم و کشفیات شما رو تا کجای برنامه نویسی میرسونه؟؟ تازه این مثلا شبکه ی مستنده، دیگه بقیه ی شبکه هارو هیهات فرض کن
اگه تلویزیون میبینی حداقل یک فیلمی ببین که واقعا برات مفید باشه. نمی دونم این سریالا بدرد کجای زندگی تو می خوره؟!؟ کاربردشون چیه؟!؟ تو اگه می خوای برنامه نویس بشی، تلویزیون رو دورش خط بکش

!الافی از تلویزیون بدتره،جدی میگم

 دو ساعته داری قدم میزنی قصد خاصی هم نداری، خب می تونی همین 2 ساعت رو صرف خوندن 20 صفحه کتاب کنی

 خیلی خوب صحبت کنمIDEالانم می خوام برات از یک نرم افزار و محیط

هست. واسه کسایی که مبتدی کار می کنن محیطش هم جذابه هم ساده Code Blocksاز نظر من بهترین نرم افزار

در مورد ادامه تحصیل یا ترک تحصیل واسه نوجوانایی مثل من باید بگم اگه از مدرسه و درس و تکلیف خسته شدین، یا احساس می کنین یک کار بی ارزش و بدرد نخوره، فقط برو هنرستان، ولی خب یک هنرستان خوب که حداقل تا لیسانس بکشی. من خودم همینجوری بودم از درس و مدرسه زده شده بودم و یک کار اضافی تو زندگی فرضش می کردم  درکم کنید، مثلا عربی رو می خوای کجا بمالی؟؟احتمالا طرز تفکر تو هم اینجوریه

چه پسرخاله شدم

اگر آموزش یا راهنمایی خواستی اون پایین، قسمت نظرات ذکر کنید، درخدمتم